Blog

długopis

Słów kilka o materiałach POS

Aby dobrze wypromować swój produkt, nie wystarczą perfekcyjnie przygotowane i ciekawie zrealizowane reklamy emitowane w środkach masowego przekazu, choć nie ukrywajmy – są one bardzo ważne, ponieważ przyciągają zainteresowanie potencjalnych klientów. Jednak wyniki badań wykazują, że duża część naszych decyzji, które dotyczą zakupów, podejmowana jest przed półką sklepową. To właśnie w tym momencie wielu ludzi […]

reklamy wystawiennicze

Przygotowanie stoiska wystawienniczego na targi

Szukasz sposobu na wypromowanie swojej firmy? Jedną z niezawodnych metod na pozyskanie nowych klientów oraz zacieśnienie relacji z tymi, którzy zdecydowali się na współpracę z naszym przedsiębiorstwem, jest uczestnictwo w targach branżowych. Jeśli jednak chcemy przyciągnąć naszych potencjalnych klientów przygotowaną przez nas ofertą, powinniśmy zadbać o to, aby wywrzeć na nich jak najlepsze wrażenie. Dlatego […]

kolorowa papuga

Kolory w firmowej identyfikacji wizualnej

Identyfikacja wizualna to całość symboliki stosowanej przez firmę. Składa się z bardzo wielu różnorodnych elementów, poprzez które budowane są relacje z otoczeniem, w tym z potencjalnymi klientami. Identyfikacja wizualna to nie tylko logo, logotyp, symbole dekoracyjne, ale również wykorzystane kolory. Kolorystyka stanowi rodzaj komunikacji niewerbalnej, charakteryzuje się określonym znaczeniem i symboliką. Warto dowiedzieć się, jak […]

Wizytówka

Historia wizytówek firmowych

Wizytówka — bardzo rzadko zdajemy sobie sprawę z tego, iż jest to jedno z najpowszechniejszych narzędzi marketingowych i najskuteczniejsza forma reklamy. Wręczamy ją osobiście swoim ewentualnym partnerom biznesowym lub klientom po udanym spotkaniu biznesowym czy imprezie firmowej. Warto więc dowiedzieć się nieco więcej na temat wizytówek. Historia wizytówki firmowej Wizytówki firmowe są używane praktycznie każdego […]

reklama zawnętrzna

Czy reklama outdoor wciąż jest skuteczna?

Z reklamą outdoorową, inaczej zewnętrzną, mamy do czynienia niekiedy zaraz po wyjściu z domu czy pracy. Do najczęściej spotykanych nośników promocyjnych z tej grupy zaliczamy m.in. plakaty, billboardy, ulotki, afisze, witryny reklamowe itp. Chociaż istnieje wiele negatywnych opinii na temat tej formy reklamy (np. że wpływa na pogorszenie estetyki miast), to jednak wciąż jest jednym […]