długopis

Słów kilka o materiałach POS

Aby dobrze wypromować swój produkt, nie wystarczą perfekcyjnie przygotowane i ciekawie zrealizowane reklamy emitowane w środkach masowego przekazu, choć nie ukrywajmy – są one bardzo ważne, ponieważ przyciągają zainteresowanie...

Read More...
reklamy wystawiennicze

Przygotowanie stoiska wystawienniczego na targi

Szukasz sposobu na wypromowanie swojej firmy? Jedną z niezawodnych metod na pozyskanie nowych klientów oraz zacieśnienie relacji z tymi, którzy zdecydowali się na współpracę z naszym przedsiębiorstwem, jest uczestnictwo...

Read More...
kolorowa papuga

Kolory w firmowej identyfikacji wizualnej

Identyfikacja wizualna to całość symboliki stosowanej przez firmę. Składa się z bardzo wielu różnorodnych elementów, poprzez które budowane są relacje z otoczeniem, w tym z potencjalnymi klientami. Identyfikacja wizualna...

Read More...
Wizytówka

Historia wizytówek firmowych

Wizytówka — bardzo rzadko zdajemy sobie sprawę z tego, iż jest to jedno z najpowszechniejszych narzędzi marketingowych i najskuteczniejsza forma reklamy. Wręczamy ją osobiście swoim ewentualnym partnerom biznesowym lub...

Read More...
reklama zawnętrzna

Czy reklama outdoor wciąż jest skuteczna?

Z reklamą outdoorową, inaczej zewnętrzną, mamy do czynienia niekiedy zaraz po wyjściu z domu czy pracy. Do najczęściej spotykanych nośników promocyjnych z tej grupy zaliczamy m.in. plakaty, billboardy, ulotki,...

Read More...