Dlaczego reklama rollup jest idealna na konferencje i targi

reklama rollup

Reklama rollup jest jedną z bardzo popularnych form reklamy. I nic w tym dziwnego. Jest niezwykle praktyczna, estetyczna, ale przede wszystkim – łatwo da się zmienić miejsce jej ekspozycji. Warto przyjrzeć się jej bliżej.

Rollup, czyli co?

Czym dokładnie jest reklama rollup? To rodzaj reklamy umieszczanej na specjalnym stojaku. Reklama może mieć dowolne wymiary, zależą one od potrzeba klienta. Stojak jest mobilny, można go więc ustawić w dowolnym miejscu. Najważniejsze jednak jest to, że reklamę łatwo można transportować. Po jej zwinięciu przypomina ona kasetę, która jest bardzo poręczna i łatwo się ją przenosi. Reklama umieszczona w środku nie jest więc narażona na uszkodzenia podczas transportu: nie porwie się, nie zniszczy jej padający deszcz, nie wyblaknie pozostawiona na słońcu. Reklamę w stojaku da szybko i wygodnie wymienić. Jest widoczna i rzuca się w oczy w przeciwieństwie do wręczanych na ulicy ulotek, które najczęściej trafiają do kosza.

Reklama w podróży

Rollup jest więc idealną formą reklamową wszędzie tam, gdzie potrzebna jest reklama mobilna. Idealnie sprawdza się więc na wszelkiego rodzaju targach czy imprezach branżowych, by firma wyróżniała się na tle konkurencji i łatwo było ją odnaleźć przechadzając się wśród stoisk. Na reklamę rollup decydują się też osoby korzystające z małej powierzchni usługowych (np. stoisko wystawiennicze w galerii handlowej), na której nie maja możliwości wywieszenia swojej oferty. Rollupy świetnie sprawdzają się też na różnego rodzaju konferencjach czy szkoleniach. Gdy pracownik firmy opowiada o nowościach w ofercie czy planach firmy, reklama nowych produktów może stać tuż obok niego. Rollupy są dobrym pomysłem na reklamę w przypadku wakacyjnych biznesów sezonowych. Plakat co roku można wymieniać, a reklamę postawić obok swojego stoiska usługowego czy przy małej gastronomii. Rollupy używane są też w wielu korporacjach jako narzędzie motywacyjne dla pracowników: w salach konferencyjnych wystawia się na nich wartości danej firmy, lub informacje o zdobytych przez firmę prestiżowych nagrodach.