Reklama na samochodach firmowych to dobra inwestycja

Reklama na samochodach firmowych

Wielu szefów firm zastanawia się, czy warto oklejać służbowe auta reklamą swojej marki. Boją się, że naklejki zniszczą karoserię samochodów, a w szumie informacyjnym, który panuje na ulicach, nikt i tak nie zwróci uwagi na reklamę. To jednak nie jest prawdą. Oklejanie służbowych aut może przynieść przedsiębiorcy szereg korzyści.

Ruchoma reklama

Oklejanie samochodów skutkuje stworzeniem mobilnej reklamy firmy. Auta docierają do wielu miejsc, w których nie mielibyśmy możliwości powiesić swojej reklamy. Codziennie samochód oglądany jest przez wielu ludzi: innych kierowców, przechodniów, pracowników stacji benzynowych czy myjni. Ci ludzie mogą być naszymi potencjalnymi klientami. Dzięki chociażby krótkiemu rzutowi oka na naklejki, osoba patrząca uświadamia sobie istnienie takiej firmy jak nasza, przez co w przyszłości będzie uważała ją za znaną i wiarygodną, a osoby, które już znają naszą markę, utrwalają sobie jej nazwę w pamięci. Kierowcy stojący w korku nie raz z nudów szukają w krajobrazie czegoś, na czym mogliby zatrzymać wzrok. Ładna reklama z ciekawym hasłem na samochodzie przed nimi na pewno zapadnie im w pamięć.

Dobry projekt

Profesjonalne oklejanie samochodów przez dobrą agencję reklamową nie niszczy karoserii, nie musimy więc martwić się o naszą flotę. Naklejka powinna zachować dobrą jakość przez długi czas: nie blaknąć ani nie odklejać się. Przede wszystkim jednak ważny jest sam projekt naklejki. Auta nie mają idealnie równych powierzchni – w ich bryłach znajdują się różnego rodzaju wypukłości i załamania. Naklejka nie może w żadnym miejscu marszczyć się ani zaginać. Powinna być przygotowana tak, by po oklejeniu auto wyglądało schludnie i gustownie. Trzeba przewidzieć też takie rzeczy, jak otwieranie drzwi. W miejscu, w którym znajdują się szpary od drzwi, nie mogą być umieszczone kluczowe elementy – reklama będzie wyglądała nieestetycznie. Oklejanie samochodów warto zlecić profesjonalnej agencji reklamowej, która już na etapie projektu wyeliminuje najczęściej popełniane błędy.